احمدی گل، جعفر
تأثیر آموزش از طریق چندرسانهای بر میزان یادگیری درس زیستشناسی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 3-18]
اسمعیلی بجدنی، زینب
تأثیر عامل آموزشی متحرک بر یادگیری و یادداری دانش آموزان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 19-37]
پ
پوراسکندری، رامین
شبکه های اجتماعی مجازی و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 20-40]
ت
ترک، نسرین
تأثیر یادگیری تلفیقی بر میزان یادگیری و انگیزش تحصیلی دانشجویان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 59-76]
ج
جامه بزرگ، زهرا
تأثیر واقعیت افزوده در افزایش مهارت خودیاری دانش آموزان دارای اختلال اوتیسم [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 95-108]
جعفری، علی
رابطه مهارت های ارتباطات انسانی با سطح یادگیری دانشجویان علمی کاربردی استان اردبیل [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 131-151]
جعفری، نصرت
بررسی میزان استفاده از تکنولوژی های نوین آموزشی وارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 81-106]
جعفرخانی، فاطمه
تأثیر واقعیت افزوده در افزایش مهارت خودیاری دانش آموزان دارای اختلال اوتیسم [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 95-108]
جوادی پور، محمد
نیمرخ سواد اطلاعاتی استادان و تأثیر آن بر کیفیت تدریس در سطح آموزش عالی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 107-121]
ح
حاتمی، جواد
تأثیر آموزش از طریق چندرسانهای بر میزان یادگیری درس زیستشناسی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 3-18]
حسینی، جواد
بررسی میزان استفاده از تکنولوژی های نوین آموزشی وارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 81-106]
حسینی، فرشته
ارزیابی وضعیت کنونی مدارس هوشمند متوسطه دخترانه در استان تهران بر اساس استانداردها [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 80-100]
حسن نیاه، علی
مقایسه اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 1-20]
خ
خادمی اشکذری، ملوک
تأثیر یادگیری تلفیقی بر میزان یادگیری و انگیزش تحصیلی دانشجویان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 59-76]
خدابنده لو، روح الله
بررسی تأثیر چندرسانهای آموزشی استانداردشده در چارچوب نظریه شناختی چندرسانهایها بر میزان یادگیری و نگرش به درس ریاضی دانشآموزان مراکز آموزش از راه دور [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 59-79]
خزایی، سعید
بررسی کاربردپذیری زبانآموزی گونهمدار مبتنی بر فناوری در ارتقای توانش تربیتی زنان ایرانی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 107-130]
خزائی، ثریا
تأثیر چندرسانه ای آموزشی مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی گانیه بر یادگیری و یادداری دانش آموزان کم توان ذهنی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 47-66]
رضایی، علی محمد
یادگیری از طریق تلفن همراه: اثر اندازه صفحهنمایش و نوع ارائه محتوی بر یادآوری لغتهای انگلیسی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 32-46]
رضایی، علی محمد
مقایسه اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 1-20]
ز
زارعی زوارکی، اسماعیل
بازنگری برنامه درسی دورهی کارشناسی علوم تربیتی با گرایش تکنولوژی آموزشی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 3-30]
زارعی زوارکی، اسماعیل
تأثیر یادگیری تلفیقی بر میزان یادگیری و انگیزش تحصیلی دانشجویان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 59-76]
زنگنه، حسین
طراحی محیط های یادگیری زایشی حضوری و الکترونیکی [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 40-60]
س
سجادی، سید عطیه
مطالعه کاربست شبکه های اجتماعی به عنوان ابزار مکمل تدریس در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز) [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 25-58]
سعیدپور، مرضیه
طراحی محیط های یادگیری زایشی حضوری و الکترونیکی [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 40-60]
سلیمی روش، اکرم
بررسی تاثیر محتوای الکترونیکی تولید شده توسط دانش آموزان بر انگیزش و بازدههای یادگیری سطح بالای آنها [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 1-23]
طالع پسند، سیاوش
یادگیری از طریق تلفن همراه: اثر اندازه صفحهنمایش و نوع ارائه محتوی بر یادآوری لغتهای انگلیسی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 32-46]
ع
عباس پور، عباس
واکاوی تاثیر برنامههای تلویزیونی آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینانه مخاطبان (مورد مطالعه: شهر تهران) [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 60-80]
عدلی، فریبا
ارزیابی وضعیت کنونی مدارس هوشمند متوسطه دخترانه در استان تهران بر اساس استانداردها [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 80-100]
علی آبادی، خدیجه
تأثیر عامل آموزشی متحرک بر یادگیری و یادداری دانش آموزان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 19-37]
علی آبادی، خدیجه
واکاوی تاثیر برنامههای تلویزیونی آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینانه مخاطبان (مورد مطالعه: شهر تهران) [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 60-80]
علی بخشی، گودرز
بررسی کاربردپذیری زبانآموزی گونهمدار مبتنی بر فناوری در ارتقای توانش تربیتی زنان ایرانی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 107-130]
علیزاده، یاسمن
نیمرخ سواد اطلاعاتی استادان و تأثیر آن بر کیفیت تدریس در سطح آموزش عالی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 107-121]
ف
فتحی واجارگاه، کورش
مطالعه کاربست شبکه های اجتماعی به عنوان ابزار مکمل تدریس در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز) [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 25-58]
فرامرزیانی، سعید
رابطه مهارت های ارتباطات انسانی با سطح یادگیری دانشجویان علمی کاربردی استان اردبیل [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 131-151]
فراهانی، مرتضی
بررسی تأثیر چندرسانهای آموزشی استانداردشده در چارچوب نظریه شناختی چندرسانهایها بر میزان یادگیری و نگرش به درس ریاضی دانشآموزان مراکز آموزش از راه دور [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 59-79]
فرج اللهی، مهران
شبکه های اجتماعی مجازی و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 20-40]
ک
کیارسی، آزاده
تأثیر تدریس مبتنی بر تکنیک انیمیشن، تصاویر گرافیکی پویا و ایستا بر یادگیری درس علوم [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 67-80]
کیارسی، زهرا
تأثیر تدریس مبتنی بر تکنیک انیمیشن، تصاویر گرافیکی پویا و ایستا بر یادگیری درس علوم [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 67-80]
کیارسی، سمیه
تأثیر تدریس مبتنی بر تکنیک انیمیشن، تصاویر گرافیکی پویا و ایستا بر یادگیری درس علوم [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 67-80]
کبیری، اکبر
سنجش میزان دانش و رابطه آن با میزان استفاده از بازی های رایانهای در دانش آموزان دختر پایه هشتم شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 100-120]
کریمی، راضیه
تأثیر چندرسانه ای آموزشی مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی گانیه بر یادگیری و یادداری دانش آموزان کم توان ذهنی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 47-66]
محمدی، محمد جواد
بررسی کاربردپذیری زبانآموزی گونهمدار مبتنی بر فناوری در ارتقای توانش تربیتی زنان ایرانی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 107-130]
محمدکاظمی، رضا
واکاوی تاثیر برنامههای تلویزیونی آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینانه مخاطبان (مورد مطالعه: شهر تهران) [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 60-80]
مرادی، رحیم
تأثیر چندرسانه ای آموزشی مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی گانیه بر یادگیری و یادداری دانش آموزان کم توان ذهنی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 47-66]
مرشدی، مرجان
یادگیری از طریق تلفن همراه: اثر اندازه صفحهنمایش و نوع ارائه محتوی بر یادآوری لغتهای انگلیسی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 32-46]
معدندار، سیروس
واکاوی تاثیر برنامههای تلویزیونی آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینانه مخاطبان (مورد مطالعه: شهر تهران) [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 60-80]
مقامی، حمید رضا
بررسی میزان استفاده از تکنولوژی های نوین آموزشی وارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 81-106]
ملک پور، محمود
رابطه مهارت های ارتباطات انسانی با سطح یادگیری دانشجویان علمی کاربردی استان اردبیل [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 131-151]
موسوی، علی
سنجش میزان دانش و رابطه آن با میزان استفاده از بازی های رایانهای در دانش آموزان دختر پایه هشتم شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 100-120]
مومنی راد، اکبر
بررسی تاثیر محتوای الکترونیکی تولید شده توسط دانش آموزان بر انگیزش و بازدههای یادگیری سطح بالای آنها [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 1-23]
ن
نجفی، محمود
بررسی میزان استفاده از تکنولوژی های نوین آموزشی وارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 81-106]
نجفی، محمود
مقایسه اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 1-20]
نصراللهی، معصومه
شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر برگرایش معلمان به آموزش الکترونیکی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 81-105]
وزیری، مژده
ارزیابی وضعیت کنونی مدارس هوشمند متوسطه دخترانه در استان تهران بر اساس استانداردها [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 80-100]
ولایتی، الهه
تأثیر چندرسانه ای آموزشی مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی گانیه بر یادگیری و یادداری دانش آموزان کم توان ذهنی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 47-66]